Osmangazi’deki 'çöp ev'den yaklaşık 20 ton atık çıkarıldı

Bursa’nın Osmangazi ilçesinde bir evden kötü koku ve haşere şikâyeti üzerine giren ekipler, yaklaşık 20 ton çöp ve atık malzeme çıkardı.